Naš zadnji dogodek HealthDay.si Meetup se je zgodil 10. oktobra v Bistroju FTP
Pomembni poudarki povedanega so bili zlasti ti, da je za vsako zdravstveno podjetje pomembno zlasti zavedanje o tem, kdo je ciljna skupina, katere problem rešujemo, kaj naša rešitev zmore v primerjavi z obstoječo ponudbo.
Problem, na katerega prepogosto naletijo podjetja, ki se podajajo v tujino, je, da ne razumejo posebnosti lokalnega okolja. V vsaki državi, včasih celo po posameznih regijah, veljajo drugačne navade in običaji, tudi kar se načina poslovanja tiče. Kar se zdi pomembno na domačem trgu, je lahko v tujini irelevantno.
Po uradnem delu dogodku smo se udeleženci še precej časa neformalno pogovarjali in utrjevali stike. Kakovost dogodkov HealthDay.si se zrcali prav v tem, da se podjetja in udeleženci tesneje povezujejo in imajo kopico novih informacij, tako od stalnih udeležencev, kot od tistih čisto novih, ki jih je na vsakem srečanju nekaj. Tudi tokrat je bilo tako.
Dogodek je podprl DigitalLIFE4CE programa Interreg Central Europe.