7. delavnica v programu DIH.HealthDay.si: Digitalni marketing v zdravstvu
/Na zadnji, sedmi delavnici v okviru programa DIH.HealthDay.si se bomo spoznali s temo, ki je nujen del formule za uspeh podjetja; marketing. Vendar, marketing v zdravstvu ni enak kot v večini drugih industrijah: stranke so visoko izobražene, kritične, končni uporabniki do produkta (ponavadi) ne dostopajo direktno, zakonodaja strogo omejuje prodajne kanale, vsebino marketinških sloganov in še in še.
Ponovno, zdravstveni sektor vsebuje dodatno kompleksno noto, katere razumevanje je ključno za uspšeno prodajo in marketinške pristope. Kljuub temu pa je zdravstveni sektor, najhitreje rastoči sektor in obstajajo uveljavljene dobre prakse in z veseljem jih delimo z vami.
3. 12. ob 9:00 na platformi Zoom bo z nami Jaka Kladnik iz podjetja Better, enega izmed najprodornejši in najuspešnejših podjetij na področju razvoja digitalnih storitev za zdravstvo.
Četrtek, 3. december, ob 9ih na Zoom-u.
9:00 Pozdrav Mojca Cvirn in Gregor Cuzak, HealthDay.si
9:05 Jaka Kladnik, manager za digitalni marketing, Better
9:50 Pogovor z gostom
10:30 Zaključek
Delavnica je namenjena podjetjem inovatorjem, ki so registrirana v DIH.HealthDay.si.
Število mest je omejeno, prijave so obvezne.
Jaka Kladnik, bivši prodajnik, danes pa strokovnjak za marketing, z več kot 10 letnimi izkušnjami na mestu direktorja prodaje pri različnih IT podjetjih, tudi v mednarodnih vodah. Kot direktor prodaje se je pridružil eni izmed najbolj agilnih agencij za digitalnim marketing, kjer je deloval kot svetovalec za dobro poznane evropske blagovne znamke. Ta zaposlitev je pospešila željo po preusmerjanju in poglabljanju znanja ter spretnosti na področju marketinga.
Kot marketinški strokovnjak se navdušuje nad hekanjem rasti (growth hacking), poslovnimi modeli in digitalnim marketingom na splošno, še posebej, ko se prepleta z managementom 3.0 in drugimi agilnimi praksami. Slednje namreč v proces prinašajo večjo prožnost, samoorganiziranost in vodljivost marketinga, ki neskončne projekte brez jasnih ciljev spreminja v jasno opredeljene naloge polne zaključkov.
To je še posebej pomembno pri marketingu na področju rešitev za zdravstvo, ki ima posebne naročnike, in zahteva navigiranje med različnimi skupinami kupcev in uporabnikov.